Fin blomma.........

Eftersom jag ska jobba imorgon, så tvingade jag upp mig själv
tidigt imorse, så att jag kommer i säng i tid ikväll.....trots att jag var jättetrött
och inte hade sovit så mycket.
Det i sin tur har resulterat i att jag har varit trött och slö, hela dagen.
 
Förmiddagen tillbringade jag mesta tiden vid soffan.
Försökte titta på olika tv-program, men jag slumrade till hela tiden.
 
På eftermiddagen ville Molly komma och hälsa på oss.
Lina kom med henne, men Lina fick inte stanna kvar för Molly.
Molly ville vara själv hemma hos oss.
Men Lina hann dricka en snabb kopp kaffe i alla fall.
 
 
 
 
Den här fina blomman fick jag av Molly när hon kom.
Blomman var från hela familjen, som ett tack för igår.
 
Eftersom mina kids har vänt på dygnet och det rejält, så sov dom medans Molly var här....
och dom sover fortfarande.......
Då fick faster sysselsätta Molly hela tiden.
Så nu har jag spelat olika sällskapsspel, i några timmar, så det räcker för ett
tag framöver.....hahhahhaaa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0