Fortsatt kallt.......

Brrr...ännu en iskall dag.
Ja, ja...jag vet....det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.
Och så må det väl vara.....jag har ju aldrig mössa på mig....annat än om
vi är ute med skotern.
Samma sak med halsduk, långkalsonger och/eller täckbyxor.....dom åker
bara på vid skoterturer.
Så visst, jag får väl skylla mig själv om jag fryser när det är -20 grader ute.
 
Arbetsdagen gick fort förbi....hade fullt upp.
 
Efter arbetsdagen har jag bara varit hemma i värmen....ja, med ett undantag....
när jag var ner till Konsum för ett litet tag sen och handlade riktigt rågbröd ("finnbröd").
 
Tidigare idag var mina föräldrar förbi här en stund.
 
Hasse har eftermiddagsskift nere på verket och kommer hem vid 21-tiden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0