Jag vägrar att gå via slussen.......

Idag hade jag det jätte stressigt på jobbet....puuh.
Det var sista dagen att göra lönerna för december månad.
 
Idag såg vi en "råtta" vid "slussen", på jobbet. YÄÄÄÄK!!!
För att komma ut och röka på den anvisade platsen som arbetsgivaren har bestämt,
så måste man gå igenom "slussen".
När jag öppnade dörren till "slussen" och fick syn på "råttan", som sprang omkring i där,
så VÄGRADE jag gå in där för att komma ut och röka vid våran anvisade plats.
Jag och mina kollegor gick och ställde oss på framsidan och rökte.
Och det tänker jag fortsätta med (om inte någon chef kommer och gnäller)......för jag vill INTE
bli överraskad av en "råtta" som springer omkring i slussen.
JAG HATAR DESSA RÅTTDJUR!!!!!!
 
Efter det att jag kom hem från jobbet så har jag bara varit hemma.
Är trött idag med, så jag har haft det lite svårt att hålla mig vaken på eftermiddagen...
när jag och Hasse kollade på skidåkningen på tv:n.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0