Kallt igen......

Brrrr....nu är det kallare väder igen.
 
Imorse när jag skulle till jobbet.....jag var så där lagomt stressad över att hinna
i tid till jobbet......var det inte roligt att kliva ut genom ytterdörren och se att bilen
var kall och isig......vi hade glömt av att sätta i motorvärmarkabeln igår kväll.
Ja, ja....det var bara att starta bilen och börja skrapa rutorna.
Och nej, jag hann ej i tid till jobbet.....blev ca 10-15 minuter försenad.
 
Arbetsdagen gick fort förbi....skönt......för jag var så trött efter en
dålig natt med värk och lite sömn.
 
När jag kom hem gjorde jag iordning lunchen....korvstroganoff med ris
och rårivna morötter.
Jag blev precis klar med maten när Hasse kom hem från jobbet.
 
När jag ätit var det bara soffan som gällde.....och där somnade jag och
sov ett tag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0