Pyssel, pyssel och mera pyssel.......

 
Efter lunch kom Nellie och vi började genast att pyssla med cernitleran.
Och vi har pysslat och pysslat.....i 3 ½ timme!
Vi har gjort en massa små saker till hennes "Pet Shops".
 
Hasse var också med och pysslade ett tag.....han gjorde några "konstverk".
 
Nellie hade med sig mjuk pepparkaka till fikat.
Mmm...den var god!
 
Efter pysslandet blev det dags att leka "Stopp och belägg", där Nellie skulle gissa på
 olika gåtor som jag gav henne.
 
För ca 20 minuter sen gick Nellie hem.
Hasse följde med henne ända hem.
 
Så nu har jag fått min dos av pyssel ett tag framöver =)
 
Johanna och Mattias var ej med och pysslade, för dom åkte hem till sin pappa
vid lunch-tid. Deras storasyster Sofia skulle också komma dit.
Dom har inte kommit hem än......
 
Här kommer bilder på vad jag och Nellie har skapat idag....och Hasse.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0