Roliga historier........

Den stora älgtjuren stod och drack vatten ur ett skogsdike.
Sen sa han:
- Jag är störst och vackrast i hela skogen.
Då kom en stor björn bakifrån:
- Vad är det du säger?
Älgen vänder sig mot björnen och säger:
- Man snackar så mycket när man dricker…
 
 
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
 
 

Två invandrare satt på tunnelbanan i Stockholm och såg en gammal man med en skylt

som gick och tiggde pengar av folk.

Invandrarna tittade på varandra och förslog att dom skulle göra samma sak eftersom det

verkade vara lättförtjänta pengar…

Dagen efter skiljdes dom åt på varsin tunnelbanelinje, när dagen hade gått så kom den

ena invandraren till den andre och sa: ”Jag tror inte detta funkar eller så gör jag nåt fel.

Jag har bara fått ihop 44:50:- på hela dagen…..”

Den andre tyckte det var konstigt och frågade vad han skrivit på skylten.

Jag skrev: ”Jag är ifrån Irak och har inga pengar till mat eller hyra.”

Den andre sa: ”Va konstigt, jag fick ihop 44 000:- Jag skrev: ‘Jag är ifrån Iran och vill åka hem.’”

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0