Roliga historier......

En man och en kvinna hade varit gifta i 30 år.
De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida.
De tog in på hotellet där de för 30 år sedan hade spenderat natten.
På morgonen vid frukostbordet, tittade kvinnan ömt på sin make och sa:
- Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna när jag ser dig idag som för trettio år sedan!
- Inte så konstigt, min älskade, svarade maken. Den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten!
 
 
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
 
 
Marie som var religiös hade varit tillsammans med sin första kille.
Hon tyckte att hon var tvungen att gå till sin lokala präst för att tala om det.
"Min pojkvän följde med mig hem igår kväll", berättade hon. "Var det synd?"
"Nej inte var det det", sa prästen lugnande.
"Vi la oss på min säng och kramades och pussades. Var det synd?"
"Nej, inte heller det är synd!" fortsatte prästen.
"Sen klädde vi av oss nakna och kröp ner i sängen. Är det synd?"
"Nej, nej, sa prästen. Men vad gjorde ni sen?"
"Sen kom min mamma in i rummet!" sa Marie.
"Det var synd!" utbrast prästen.
 
 
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0