Som vanligt igen.......

Idag var det slut på lugnet och arbetsron på jobbet.
Alla mellandagslediga var tillbaka på jobbet, så vi var full styrka igen....
och det märktes.
 
Samma sak efter vägen......idag var det full trafik igen....åt båda riktningarna,
så användandet av helljuset var ett minne blott imorse.
 
Eftermiddagen tillbringade jag här hemma.
 
Senare, mot kvällningen, var jag och Anette och hälsade på familjen Mattsson.
Jag hade varsin julklapp till kidsen att leverera......bättre sent än aldrig.....
och det verkade som om julklapparna blev uppskattade av alla.....för dom började
genast att leka med dom.
 
Nu ikväll har jag tittat på första avsnittet av "Farmen".
Jag såg det allra första programmet av "Farmen"....en gång i tiden, men sen har jag inte
tittat på det.....förrens idag.
Ärligt talat så vet jag inte om jag tänker fortsätta att titta på det.....vi får se
hur jag gör imorgon?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0