Tomt i minnesbanken.......

Idag hände det igen!!!.......såååå harmligt!!!!
 
Jag GLÖMDE av att jag hade fotvård!!!!!
Hur i helsicke jag nu kunde göra det?!?!
 
Fortfarande vid 12-tiden kom jag ihåg det....för då berättade
jag det för Hasse.
Men när klockan var 16.30 (då jag hade en tid) var det tomt
i minnesbanken......totalt.
Det var inte förens Lotta ringde och undrade om vi hade missförstått varandra
ang. tiden, som jag kom på att jag skulle ha varit iväg på fotvård.
 
Ja, vad säger man???
Vad ska jag skylla på????
 
Hmmm....kanske en del av hjärnan (där minnet sitter)  har blivit djupfryst i denna kylan?
Åldern????
Nääää.....hoppas verkligen inte det.....för hur ska det då bli när man är pensionär?????
 
Ja, ja....det är som det är.....och jag fick en ny tid till på måndag.
Den får jag INTE glömma!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0