Trött.....

Imorse när väckarklockan ringde, var jag TRÖTT!
Men det var bara att stiga upp och börja med morgonrutinerna och sen
åka till jobbet.
 
Det var fortfarande väldigt lugnt på jobbet.....många som fortfarande är lediga.
Jag hade fullt upp och mer där till.
 
Medans jag var på jobbet hade Hasse plockat undan julen.
Åh, vad glad jag blev över det!
Dels för att jag själv slappa plocka undan den och sen för att jag tycker
att julen är över efter nyår.
 
Efter jobbet har jag bara varit hemma.....och varit trött.
Jag somnade till på soffan och sov ett tag, men jag är ingen piggare för det.
 
Ikväll, klockan 20.00, blir det Abba igen på tv:n.
Det är ju andra avsnittet av tre, på en dokumentär om Abba.
Den ska jag se!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0