"Flytande dag"........

Idag har vi bara varit hemma....jag och Hasse.
Eftermiddagen tillbringade vi ute vid trädgårdsmöblerna.
Där satt vi och drack kaffe.....umgicks med Lars.....och hade det trevligt.
Som sagt; vi satt nästan hela eftermiddagen där.....tiden den bara rusade fram.
 
Både Johanna och Mattias har varit iväg och badat.....på varsit håll.
Mattias cyklade med kompisar till Risingsbo för att bada.
Johanna hämtade Nellie, Molly och Wilma (Nellies kompis) och åkte ut till Storsand för att bada.
 
Trots det fina vädret idag, så har jag inte varit sugen att bada .....eller jo, liiiiite
sugen har jag varit....konstigt vore det annars......men jag har varit för trött och slö för det idag.
 
Det har varit skönt att bara "dajsa" och ta det lugnt....utan några bestämda planer och måsten.
Och sen var det så skönt att sitta ute i trädgården....i skuggan förstås....
så jag hade inte lust att göra något annat än sitta där och njuta av lugnet och det trevliga sällskapet.
 
Jag har ju semester nu.....då kan man ju bara "flyta med" dagen och låta tillfälligheterna
avgöra dagens innehåll.....ja, ibland i alla fall.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0