Orolig och sömnfattig natt.......

Usch, idag är jag trött.
Det blev ingen bra sömn i natt och inte många timmar heller.
 
Igår, strax före midnatt började det att blåsa rejält ute.
Ja, hela dagen igår var väl blåsig....till och från, men det blev rätt så vindstilla ett tag
sent på kvällen....och sen helt plötsligt strax före midnatt började det att blåsa igen....
så där som det kan göra när det är oväder på gång.
Och oväder hade ju SMHI lovat.
 
Jag stängde av datorn och gick och la mig....men jag kunde helt enkelt inte
slappna av och somna.....för jag lyssnade på blåsten och väntade bara på att
det skulle börja att åska.
 
Men någon gång runt 03-tiden började jag i alla fall att slumra in.
Men innan jag hann somna till ordentligt kom Mattias och väckte mig och
sa att det åskade.
Ja, då kunde jag ju verkligen inte sova!
 
Men det blev inte så hemsk åska....tuuuuur....så efter en timme verkade allt
lugnt igen och då äntligen kunde jag slappna av och somna.
Men jag sov väldigt oroligt och vaknade till efter några timmar....och klev upp.
 
Så idag kommer jag att vara trötter!
 
Det enda jag har inplanerat idag är ett besök hos frissan på eftermiddagen.
Egentligen hade jag och Johanna en tid igår, men frissan ringde och ville boka
om tiden tills idag.
Så då fick det bli så.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0