Tidig kväll för mig......

Snart är min första semesterdag till ända.
Jag ska försöka lägga mig tidigt idag....om det nu går....med tanke på
min långa sovmorgon.
 
Jag ska vara fastande från 22.00 ikväll, så då tänkte jag att jag skulle gå och lägga
mig då ..... för att slippa blir törstig eller röksugen om jag är vaken för länge efter kl. 22.00.
 
Sen imorgon kl. 09.15 ska jag infinna mig på Engelbrekts vårdcentral i Ludvika.
Där ska jag lämna lite prover....igen...och sen på fredag ska jag träffa läkaren....
som ska komma fram till om jag fortfarande lider av olika ämnesbrister och blodbrist....och
vad som kan orsaka mina brister och vad vi ska göra åt dom.
 
På eftermiddagen var Hasse ut på en motorcykeltur.....och jag var bara hemma och
tog det lugnt.
 
Sen senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till mina föräldrar.
Där blev det en massa prat och allt och inget.....kaffe och hembakat fikabröd....och
jordgubbar från deras egna land.
Jordgubbarna var jättegoda.....mycket godare än dom vi har köpt från affären....hittills i alla fall.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

Svar: Hej Emilie!
Tack för ditt erbjudande.
Jag ska fundera på saken.

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-07-09 @ 12:41:37
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0