Expriment.......

Jag har varit till jobbet och gjort min plikt.
 
När jag kom hem från jobbet så var Nellie fortfarande kvar hos oss.
Så efter lunch blev det lite pyssel med cernitlera.
Vi gjorde små saker till hennes Petshops....som är väldigt pilligt...men roligt.
Vi 14-tiden hämtades hon hem....mot hennes vilja :)
 
Morsan och farsan har varit förbi här på eftermiddagen.
 
Mattias har varit expriment sugen idag.....och gjort några olika expriment.
Det är väl kul och bra att han vill exprimentera och se hur saker och ting funkar.
Men samtidigt är jag lite "orolig" över vad det är han ska exprimentera med....så det
inte är något "tokigt" och farligt.
På internet kan man ju hitta alla dessa konstiga, tokiga och dåliga expriment....men
det finns även roliga och bra expriment.....som dom Mattias gjorde idag.
 
Idag har vi haft fuktigt och kvavt ute.
Men vi har klarat oss från åska.....än så länge...."peppar, peppar...."
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0