Kylt ner kåken.......

Idag har vi haft en regnig och lite kyligare dag.
Många på jobbet klagade över vädret, men jag tycker det är bara skönt med
lite kyligare väder emellan åt.....helst när det har varit så varmt i flera dagar.
Men jag gillar inte om det ska hålla på och regna i flera dagar.....nä, det räcker med en
eller högst två dagar.....sen får det bli finare väder igen.
 
Så idag har jag passat på att vädra här hemma.....eller rättare sagt; kylt ner kåken.
Det har ju varit så varmt inne, både natt som dag.
Så ikväll/inatt hoppas jag att jag får sova lite skönare.....ja, att jag slipper värmen i alla fall.
Usch, jag har så svårt att sova när det är för varmt i sovrummet.
 
Den regniga dagen har medfört att vi alla i familjen har bara varit hemma idag.
 
Nyss fick vi hem en nattgäst, Nellie.
Johanna är ledig imorgon och Hasse har ju semester, så då får dom
sysselsätta/finnas till för Nellie imorgon förmiddag.....när jag är på jobbet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0