Blåsväder....stafett....nattgäst.......

Hujedamig, vilket blåsväder vi haft idag!
Vi har även haft en vårliknande dag.....med stor sol och några plusgrader.
 
Efter jobbet blev det lite tv-tittande med Hasse.
Vi kollade på VM skidåkning, herrarnas stafett.
Även idag hade jag problem med att hålla mig vaken.....så andra sträckan
och lite av den tredje sträckan sov jag mer än jag var vaken.
Men det var samma med herrarnas som damernas stafett, att det var givet att Norge
skulle ta guldet.....allt annat skulle ha blivit en ordentlig skräll....och sensation.
 
På eftermiddagen fick vi hem en nattgäst.
Det är fasters söti-pöti, Nellie, som vill sova över här.
Så om ett tag ska vi ha filmtajm.....med snacks och filmen "Modig".
Så idag missar jag "Skavlan".....men har jag tur så kommer jag ihåg
att kolla på reprisen....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0