Dagen har gått fort fram......

Arbetsdagen gick fort förbi......den var även lite stökig.....mycket
spring och ljud i korridoren.....och många som störde mig i mitt arbete.....
stup i kvarten.....tappade "tråden" hela tiden.....som i sin tur är lite frustrerande.
 
Efter jobbet sov jag en liten stund.
 
Hasse och Mattias passade på idag, på eftermiddagen, att åka skoter på sjön Barken....
och njuta av det soliga vädret.
Eftersom snön har töat bort från vägarna...går det inte längre att åka med
skotern hemifrån och ner till sjön.
Så Hasse fraktade ner skotern på släpkärran.
 
Senare på eftermiddagen var Hasse iväg till Borlänge och hämtade ett
stort databord och hyllor som vi hittade på Blocket idag.
Och billigt var det!
Databordet ska Mattias ha i sitt rum....och så även hyllorna.
 
Nu ikväll har jag och Johanna varit iväg och varit kreativa med papper och färg.....
på akvarellkursen.
Där går också tiden fort........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0