Dokumentär......

Då är snart även denna dagen slut......
Dagarna, veckorna, månaderna och åren går ju så fort nuförtiden..... för fort!
 
Idag har jag i alla fall varit på jobbet och stressat.
 
Idag har vi även fått hem ett timmerlass.....som ska sågas och klyvas till ved.
 
På eftermiddagen var jag förbi hemma hos brorsan med familj.
Där blev det kaffe och prat en stund....sen var jag tvungen att hasta vidare
till ett möte kl. 16.30.
 
Idag var vi lata när det gällde kvällsmaten.....vi beställde och hämtade
hem pizza och kebabrulle.
 
Om jag orkar och känner för det så ska jag titta på dokumentären
"Vad hände med grabbarna på kåken?" på SVT kl. 21.00.
Jag tycker om att titta på dokumentärer som handlar om "vanliga människor"....
där man får följa med dom i deras resa genom livet.....se deras vardag.....
 se speciella livsöden/händelser.....osv.
 
Vad tycker ni om dokumentärer???
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jaana. Dokumentärer tycker jag också om. Har just kollat på "vad hände med grabbarna på kåken". Den var jättebra. Tänkvärd.
/mia

Svar: Ja, den var bra.....och tragisk.Det var tragiskt att se att ingen hade lyckats komma ut och bli en "vanlig Svensson"...
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-03-26 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0