Johanna skapar vardagslyx.......

Usch, idag är det ruggigt väder.....brrrr.
Grått, mulet och blåsigt.
Vindarna är iskalla!
Några snöflingor har också singlat ner från himlen......
 
Arbetsdagen gick fort förbi för min del......och mycket att göra hade jag.....
min "närmaste" kollega är fortfarande inte tillbaka på jobbet....som i sin
tur skapar mer jobb för min del......
 
På eftermiddagen var jag förbi hemma hos min bror med familj.
Där blev det fika och prat......det var trevligt.
 
Just nu upplever jag "vardagslyx"......jag sitter här vid datorn och roar mig,
medans Johanna kockar iordning kvällsmaten.
Det blir strimlad fläskkött med wokgrönsaker i en sås och till det kokt ris.
Mmmm....det ska bli så gott att bara få sätta sig ner vid ett
dukat bord och äta någon annans mat......så att säga.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jaana. Visst är det skönt då någon annan gör mat? Att bara få sätta sig :) Vad mysigt det lät då du beskrev hur du och din älskling myste på isen ;)
/mia

Svar: Ja, det är skönt när man själv slipper matlagningen :)
Det var mysigt och skönt där ute på isen....bara jag och min älskling :)
Det var riktig kvalitetstid!

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-03-19 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0