Lax med "toppingar"

På förmiddagen var Mattias och gjorde sitt första gympass.....och
han tyckte det var roligt.
 
Själv fixade jag lite i köket, på förmiddagen, med att plocka och röja lite....och diska.
 
När det blev dags att göra lunch, så fick jag god hjälp av Johanna.....så
att lunchen skulle bli färdig snabbare.
 
 
 
 
Idag provade jag på dessa två "toppingar" till laxbitar.
Det är första gången som jag testar dessa.
 
 
 
 
Fetaostpeston var väl rätt så okej i smaken.....så det kan man väl äta fler gånger,
men jag kan även vara utan den....så att säga.
 
 
 
 
Citronsåsen var också okej....ja, den var nog godare än peston.....tror jag.
 
Men båda smakerna gick att äta.....och Mattias tyckte bäst om peston medans jag
och Johanna tyckte bäst om citronsåsen.
 
Så det kan tänkas bli fler gånger jag gör lax med dessa toppingar.....om jag inte
hittar något godare......det finns ju fler sorter att välja mellan eller så gör man
helt enkelt sin egen topping.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0