På jobbet idag......

 
Idag fick vi ett trevligt och kärt besök på jobbet.
Det var våran f.d arbetskamrat "Olga" som kom och hälsade på oss.....som ju
numera är pensionär......fast han själv säger att han är tjänstledig......hahahhhaaaa.
 
 
 
 
Våran egna "matmor" Anette gjorde ca 50 st anjovismackor till frukosten idag.
Dom som ville ha en macka fick anmäla sitt intresse, i god tid, till Anette
och sen betalat 15:- för den.
 
Visst ser dom goda ut?!
Själv tänkte jag först att jag skulle ha en macka, men sen backade jag ur i sista stund.....
för jag tycker nog bättre om anjovisen i en Janssons frestelse än på en macka....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jaana. Håller med dig, anjouvis ska vara i jansson. Ser att ni är i gång med veden, här väntar vi någon vecka till. Glad påsk till dig ;)
/mia

Svar: Hej Mia!Ja, nu är veden klar....för den här gången :)

Glad Påsk önskar dig med!
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-03-28 @ 16:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0