Tok-prat och fika......

Sena förmiddagen kom Anette och Henke hit och hälsade på oss i några timmar.
Det blev fika och en massa tok-prat och skratt.
Vi hade det trevligt och roligt!
 
För övrigt så har jag och kidsen varit hemma hela dagen.....hittills.
Så även Hasse, fram tills för ca en timme sen.....då han och Henke åkte
till Malingsbo camping för att kolla av läget.....
 
Jag har fortfarande ont i ryggen, men idag känns den liiiite bättre mot vad det
har gjort de övriga dagarna.....så nu är det bara att hoppas att den är på väg bort....
ja, värken alltså.....
 
Och sommartid har vi fått inatt......som jag för övrigt tycker är onödigt.....det skulle
duga med en och samma tid året om.....tycker jag i alla fall.
Vad tycker ni?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0