Trevligt och skojigt besök........

Förmiddagen och en del av eftermiddagen tillbringade jag
min tid här hemma.....så även de andra i min familj.
 
Vid 16-tiden åkte jag och Johanna till Borlänge.
Vi stannade till vid Ica Maxi och handlade fikabröd och en blomma med ytterkruka.
Sen åkte vi mot Sofia och Andreas.
 
 
 
 
Det är första gången som jag hälsar på dom i Borlänge....eller ja, sen Sofia
flyttade ner till Borlänge från Mora.
 
Sofia ville bjuda oss på mat....så hon började att kocka nästan på en gång
som vi kom dit.
 
 
 
 
Vi fick jättegod mat!
Kokt potatis, fläskfilé i gräddsås med paprika i, stekta champinjoner och
skivade grönsaker till.
Mums, mums!!
 
 
 
 
Till efterrätt blev det kaffe och fikabrödet som vi hade köpt med oss.....morotskaka.
Mums....den var också god!
 
Vi hade det trevligt och skojigt.....vi pratade om ditten och datten.... och tiden
den bara rusade fram.
 
Jag har kunnat setat där än och pratat, men både Sofia och Andreas hade jobbat idag och
gått upp tidigt....så då tyckte jag att det fick räcka med att vi var där till 20.30.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0