Värmande sol.....trots kyla......

Idag har vi haft en solig, men kylig dag.
Åh, det är så skönt när man känner hur solen värmer!
 
När jag åkte hem från jobbet såg jag en karl som satt i sin bil.....som
stog vid en rastplats.....han vilade/sov vid förarstolen och hade vänt bilen så
att han fick den värmande solen i ansikte.
Åh, det såg så skönt och härligt ut.....så jag hade nästan lust att åka och ställa mig
brevid honom och göra detsamma.
 
Idag fyller min mamma år.
Jag ringde bara och grattade henne....eftersom vi var och grattade
både  henne och pappa i lördags.
 
Mot kvällningen var jag och Hasse till Willys i Ludvika och handlade....
för omväxlings skull.
 
När vi kom hem gjorde vi kvällsmat, som idag blev hemgjord pizza.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0