Ännu en orsak?.........

Har varit iväg och jobbat och jag hade fullt upp.
 
På förmiddagen fick jag ett samtal av en läkare.
Så nu fick jag ev. ännu en "förklaring"/orsak till min trötthet.
Jag hade nämligen för lågt blodvärde/blodbrist.
Så han ville att det skulle undersökas mera och sen skulle jag få järntabletter.
Hmmm....kanske inte så konstigt att denna jävla förlamande trötthet
inte ger med sig?....när det verkar finnas så många olika faktorer/orsaker som ställer till det.
Jag hade även lite brist på andra ämnen som han ville kolla upp.
 
Idag har jag även varit iväg på en timmes skön fotvård.
Åh, jag bara ääääälskar och njuter av denna timmen!!!!
Det är så avslappnande när någon "pillar" och håller på med mina fötter.
 
Blev det någon tur på den nya cykeln idag då?
Ja, det blev det!
Men ett tag såg det ut som om det inte skulle bli någon "premiärtur" idag.
Min cykel får nämligen inte vara ifred......
 
Mattias tycker det är jätte roligt att cykla på min "pärla" och han vill också
ha en elcykel.....säger han.
Han har varit ute hela dagen och cyklat.
Ja, förutom när jag "tvingade" honom att komma hem på eftermiddagen så att
jag fick ta mig en tur på min cykeln.
När jag kom hem från cykelturen så mötte Mattias mig vid dörren och skulle ut
och cykla igen.....och han har inte kommit hem ännu.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0