Jag är sååååå imponerad.......

Nu är jag imponerad!!!
Och såld!!!
 
På vad då?
 
ELCYKEL!!!!!
 
Helena och Lars har varit förbi här nu på eftermiddagen och visat upp sina
nya elcyklar. Dom var coola!
 
Jag, Hasse och Johanna har provat och cyklat på dom.
Herre jösses, säger jag bara!
Vilka häftiga cyklar!
Ja, det tyckte Johanna och Hasse med.
 
Jag som äger noll med kondis skulle lätt kunna börja att cykla lite med en elcykel.
Jag och Johanna skulle kunna cykla runt i byn och ta en massa kort...istället
för att ta bilen och åka iväg på en fotosafari.
Jag skulle kunna ta cykeln istället för bilen när jag ska ta mig någonstans
dit det inte är så långt.
Jag skulle kunna börja bygga upp min kondis med en elcykel....så smått.
 
Ja, just nu ser jag bara positiva saker med att köpa mig en elcykel.
 
Ja, har cykelaffären haft öppet när Helena och Lars var förbi här.....ja, då vette sjutton
om inte jag hade åkt dit idag och handlat mig en cykel....eller två.
 
Men på måndag SKA jag till Claessons Cyklar och köpa mig en cykel...eller två......
Ja, så får det nog bli!
 
Så tack Helena och Lars för att i kom förbi här och visade upp era coola cyklar!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0