Kupolen och Säters camping.......

 
Idag har vi haft soligt väder och rätt så varmt.
Idag har det exploderat ute i naturen....igen.
Bara på några timmar har man märkt skillnaden på växtligheten.....helt otroligt!
 
Förmiddagen var lugn här hemma.
Hasse var iväg och jobbade och kidsen sov länge.
 
På eftermiddagen åkte Hasse, Johanna och Mattias till Kupolen för att handla
kläder och skor.
Men först fick dom åka och lämna av mig på Säters camping.
 
 
 
 
Anette och Henke har sin husvagn uppställd där i år.
Så där var jag där medans de andra i familjen shoppade loss på Kupolen.
 
 
 
 
 
 
 
Anette och Henke höll på med att fixa och greja med både husvagnen och förtältet.
 
Jag hann inte vara där så länge förrens dom fick mer främmande....av ett par.
Vi satt och pratade och fikade.....och hade det trevligt.
Sen hjälpte vi till lite med de olika bestyren som fanns att ta tag i.
 
 
 
 
Bland annat så var jag med på ett hörn och hjälpte till med att sätta upp gardinerna i förtältet.
 
Medans jag var kvar hos Anette och Henke så fick dom ytterligare med besök.
Den här gången var det en arbetskamrat till Henke och hans två barn som kom förbi.
Och efter några timmar så kom Hasse och mina kids.
Så då var det fullt upp i förtältet.
 


 
Det lilla jag hann se och uppleva av Säters camping var positivt.
Anette och Henke har sin husvagn nära sjön, så dom har fin utsikt och det fläktade
skönt från sjön....
 
 
Hur gick det för shopparna då?
Jodå, alla hade shoppat något och dom var nöjda med sina köp....och pengarna
hade rullat.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0