"Lawless".........

 
Jag och Johanna har haft filmkväll ikväll.
Vi såg filmen Lawless och den var jättebra!
 
Filmen utspelar sig under förbudstiden i USA och är den sanna berättelsen om
bröderna Bondurant - fräcka och orädda unga spritlangare som kom att bli legendariska brottslingar.
 
Jaha, vad har hänt mer idag då?
 
Hasse och en av hans kompisar åkte tidigt imorse till Västerås......på motorcyklarna.
Dom skulle delta i Västmanland runt..... ja, halva rundan.
 
Medans Hasse var iväg på sin "runda" var jag hemma och tog det lugnt.
Men senare på eftermiddagen kände jag att jag hade lite ork och lust för ett
miljöombyte igen..... så jag och Hasse tog varsin cykel och trampade upp till
mina föräldrar.....där det blev kaffe, prat och "datasupport".
 
Mot kvällningen tog Hasse fram motorcykeln igen och åkte en sväng till
Ludvika marknad.
Jag åkte istället hem till Teresa och tjålade med henne....om ditten och datten.
 
Och när jag kom hem från Teresa så var jag och Johanna till Shell och hyrde
filmen Lawless.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0