Man "förväntas" vara ute......

Tur att jag har varit ledig idag, för jag har varit så trött.
Ja, jag har varit så trött att jag har mest varit hemma och inne idag....trots
det super fina vädret idag.
 
Och på grund av det super fina vädret så blev jag lite stressad över att
jag inte var ute.....som det ju oftast "förväntas" att man ska vara.
 
Så sena eftermiddagen var jag hem till brorsan och dom.
Där satt vi ute och tjålade och drack kaffe.
Puuuh....det blev riktigt hett i solen.
 
När jag kom hem från brorsan och dom, så hade Johanna gjort mat.
Vilken lyx och gott var det också!
 
Mattias har varit ute hela dagen......och är det fortfarande.......han försvann på elcykeln....med
fiskeutrustningen med sig.
 
Hasse försvann också för ett litet tag sen.....på sin motorcykel.
 
Så det är bara jag och Johanna som är hemma för tillfället.....och det är så
tyst och lugnt.....sköööönt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0