Rullat på.....

Puuuh....idag har det varit varmt och kvavt ute....till och från.
Åskan har hängt i luften, men mig veterligen så har vi klarat oss ifrån den.
 
Idag har det rullat på....hela dagen.
 
Idag var jag tillbaka på jobbet igen.
Det är så skönt när man "vågar" gå ut igen.....
 
På eftermiddagen kom mina föräldrar förbi här.
Vi satt ute på altanen och umgicks.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till Anette och Henke.
Men idag var det bara Anette som var hemma.
Där blev det kaffe och tårta....och en massa prat.
 
Tidigare ikväll kom Helena förbi här.
Hon hade med sig en massa gott....vaniljbullar, semlor och bananbakelser.
Så det blev fika och en massa prat igen.
Fast jag hoppade över fikat.....och spar min bakelser tills senare ikväll
eller tills imorgon.
 
Idag har Hasse sjösatt båten.
Så nu får vi hoppas på en bra sommar....så vi får mer nytta och användning av
båten i år än vad vi fick i fjol.
 
Just nu är Johanna iväg och skjutsar på Mattias och hans kompis Andreas.
Grabbarna ville ta sig ett kvällsdopp.
Jag är faktiskt lite avundsjuk på dom.....för att dom kan bada....och inte jag.
Igår var jag också sugen på ett kvällsdopp....men, men.....jag får vänta ett
tag till innan jag kan ta mitt premiärdopp för i år.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0