Så blev det!..........

Efter en veckas hel sjukskrivning så var jag tillbaka på jobbet idag.
Jag hade inte dom bästa förutsättningarna för att börja jobba idag.
Jag har nämligen bara sovit i max 2 timmar inatt.....och jag var ju självklart
super trött när väckarklockan ringde....och i och med det så blev även min
stresströskel super låg......så hela dagen har varit lite jobbig..... på alla sätt och vis.
 
 
 
 
 
 
 
På eftermiddagen var jag och Hasse till Claessons Cyklar och kollade på elcyklar.
Det finns ju en del märken och modeller att välja mellan.
 
Vi provcyklade och kände oss för....och hade liiiite svåt att välja vilken cykel
som kändes och var/verkade bäst.
 
Till slut bestämde vi oss för en modell.
Och just den modellen hade dom bara hunnit skruva ihop en, så den andra var
dom tvugna att skruva ihop innan vi kunde få den.
Så vi fick åka hem en stund och vänta på att den andra cykeln skulle bli färdig.
 
Medans vi var hemma så somnade jag till en stund på soffan.
 
Eftersom vi köpte två cyklar så fick Mattias följa med och trampa hem den ena av dom.
 
 
 
 
Morsan min var nyfiken på elcykeln, så vi var förbi där på en gång efter köpet
och visade upp dom.
Hon provade även att cykla på en av dom.
 
 
 
 
Så  här ser våra nya "pärlor" ut.
 
Just nu är Hasse ute och provcyklar.....tror jag.....eller så är han bara ute och beundrar "pärlorna".
Själv är jag alldeles för trött och slut på energi för att ens vilja prova att cykla och sen var mitt
batteri inte laddad så mycket......så den står på laddning nu.
 
Är det bra väder imorgon så blir det en liten tur på "pärlan".......
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jaana. men oj så massor av cyklar det fanns på den affären!!! hoppas det kommer att gå bra att cykla. det är så roligt ;)
/mia

Svar: Hej Mia!
Ja, dom har jätte mycket cyklar....alla syns inte på bilderna.
Ja, jag hoppas också att det ska gå bra och cykla nu....när man får lite hjälp :)

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-05-14 @ 12:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0