Söti-pötisarna är hemma igen........

 
På eftermiddagen var jag och Johanna hem till brorsan och dom.
Nellie och Molly har varit iväg på en semestertripp med deras moster och kusin.
Så dom har varit borta sen i onsdags och kom hem idag.
Och när dom är borta så blir man att sakna och längta efter dem.....bara för
att man vet att man inte kan träffa dom......för annars, när dom är hemma, så kan
det ju nästan gå en vecka innan man ses.....
Så både jag och Johanna var ivriga att få träffa dom idag och även höra hur dom
hade haft det på semestern.
 
 
 
Dom hade haft det bra och roligt.
 
Lina bjöd oss på kaffe och fika.
 
När vi hade besökt färdigt hemma hos brorsan och dom så åkte vi vidare hem
till mina föräldrar.
Morsan behövde lite support igen......
Både jag och Johanna fick supporta idag......jag fixade med deras dator
och Johanna fixade med deras mobil.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0