Storhandling med söti-pötisarna.......

Idag är det ju rena sommarvärmen ute.....och det märks....för folk
och fän har hittat sina sommarkläder och skor idag.
 
På jobbet var det ungefär samma sorts dag som det var igår.....
 
Imorse kände jag att jag har varit aktiv med ett urladdat batteri.
Jag var så trött och matt.....så jag hade helst stannat hemma än åkt och jobbat.
Men så blev det ju inte.
Men däremot tog jag ledigt imorgon så jag får en extra dag att vila.....
 
På eftermddagen ringde Molly och ville komma och hälsa på oss och det
fick hon väl....trots att jag var/är trött.
Men Johanna var hemma så hon hjälpte till att underhålla Molly.
 
När brorsan och Nellie kom för att hämta Molly, så ville hon ej hem.
Hon ville följa med mig och Johanna till Ludvika och handla.....och det ville även Nellie.
Så brorsan fick åka hem "tomhänt" och vi åkte mot Ludvika.
 
Första stoppet blev vid Mc Donalds.
För att göra det lätt för mig så tog vi maten via Drive-In....och sen gick vi
till en park och satte oss där för att äta upp maten.
Mc Donalds är inget jag i vanliga fall äter....det är ingen höjdare....med kidsen
ville ha det....så då fick det blir så.....den här gången......
 
Sen blev det Willys.....och när vi kom ut därifrån så hade vi fyllt upp 6 kassar
med livsmedel och andra artiklar......så nu klarar vi oss ett tag igen.....
 
Nu ska jag bara vara hemma......och ta det lugnt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0