"Bothnia Antik Modärn".......

Antik Bothnias butik är belägen mitt i Vännäs, bara 20 min bilresa från Umeå.
Här hittar du unika inredningsdetaljer, utvalt glas, keramik, lampor, möbler, porslin,
bruksplast, skolplanscher, vykort, kuriosa och annat smått & gott.
Kort sagt de mesta som finns i ett hem står nu i våra hyllor och väntar på att få
komma till ett annat hem. 
Antikhandelns föremål med ton- vikten på 1900-talets formgivning väcker inte bara minnen utan är
också en ständig källa till kreativitet och energi. 
Gör en nostalgitripp genom internetgalleriet.
 

Jag som startat och driver butiken sedan 2003 heter Anna-Bell Hellgren. 
Porslin från 50-, 60- & 70-talet tillhör mina egna favoriter och har blivit lite av en specialité.
En annan favorit är att få leka med färg & form och skapa miljöer.

Att blanda gammalt & nytt skapar känsla och funktion.
I den nya delen Modärn Design erbjuder vi våra kunder ett sortiment noga utvalt,
med känsla, form och kvalité.
En sinlig upplevelse i färg och form.
 
 
Texten här ovan är tagen från "Bothnia Antik Modärns" hemsida.
För att komma till webbutiken, klicka HÄR.
 

Här kommer ett urval på produkter som finns i sortimentet just nu.
 
 
 
 

 
 

 
 

 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Åh så mycket fint!! Tänk om man kunde få byta ut allt gammalt man har utan att bli ruinerad.

Svar: Ja, jag skulle också kunna tänka mig att byta ut en hel del.....men det är bara en tanke....eftersom bankkontot inte tillåter till det.... :)

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-11-21 @ 17:56:27
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0