För mycket att välja på......

Idag har jag haft en sån där dag då jag har velat göra något, här hemma,
men att jag har helt enkelt inte tagit mig för att göra något....
Jag har haft svårt att bestämma mig för vad jag ska göra eller vart jag ska börja.....
av allt som måste och väntar på att bli gjort.....
 
Ett tag var jag inne på att städa ur kylskåpet...... eller rengöra toaletterna....
eller bära upp rentvätt från tvättstugan.....eller damma och plocka i matsalen....eller röja i förrådet.....
eller städa altanen......eller rengöra ugnen...... eller damma av sakerna på köksskåpen.....
eller städa ur min och Mattias garderob.....  eller torka ur köksskåpen.....eller knyta fransar på
färdigvävda mattor.......eller röja bland viktiga papper..... osv.....osv....osv.....osv....
 
Men jag blev bara stressad av allt som vill ha min uppmärksamhet.....puuuuh.
Så då blev det inget gjort istället!
 
Mot kvällningen var jag och handlade på Konsum.
Men jag hade skitsvårt att handla..... jag visste inte nå vad jag skulle handla....
ja, förutom Skyr och bananer.... som jag äter en hel del.
 
Jag har liiiiite svårt att börja äta "normalt"....och samma mat som resten av familjen.
Är liiiite rädd för komplikationer......som till exempel magont eller dumping.
Men, men....jag ska försöka snart introducera min mage med något "nytt" varannan dag....typ.
 
Men idag åt jag apelsin för första gången efter operationen.
Eller jag åt inte apelsinen.....jag pressade bara ur saften från klyftorna och resten kastade jag.
Och det gick bra.
 
Tidigare ikväll var jag hem till brorsan och dom på kvällskaffe.
Lina höll på att advents- och julpynta.
Ja, det är dags för det igen.
Fast jag pyntar bara med adventspyntet nu....tomtar och sånt tar jag fram närmare lucian.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0