Idag.....söndag......

Jag har fortfarande ont i magen.....både i såren på magen och sen känner jag
av något, kanske såren, inne i magen.
 
Det är jobbigt och gör ont när jag skrattar, gäspar, tar djupa andetag, reser eller
sätter mig, går, sitter, ligger och ska vända mig.....med mera.
Men värken blir mindre och mindre för varje dag....sakta, sakta....
 
Det går bra med att äta och dricka.....även om det ibland kan kännas konstigt...
och varför det gör det?.....ja, det vet jag inte.....det har jag inte kommit underfund med.
Kanske bara är ömt???
 
Jag känner varken hunger eller mättnad.
Jag försöker äta och dricka efter klockan.....men det går så där.....jag har varken
lust eller ork att äta så ofta som jag har fått "order på"....nämligen varannan timme....den
första tiden....typ i två veckor.....
Vätska, ca 1.5 liter, hinner jag inte heller få i mig.....just nu.
 
Ja, ja....det är bara att prova sig fram.
Det jag märkte imorse när jag vaknade, var nog att det hade gått för lång tid
mellan min sista måltid igår kväll och tills det att jag vaknade idag.....för jag var skakis.
 
Idag har vi även haft besök av mina föräldrar och av Lina och Molly.
Trevligt!
 
Jag var även i regnvädret, tidigare ikväll, på en kort promenad.
Det gick väl rätt så bra......även om jag kände av lite yrsel.
 
 
 
Blombukett från mamma och pappa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Från Lina och Molly....och Marko och Nellie.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0