IKEA och Party Lite.........

 
Jaha, idag var det dags.....att göra premiärbesöket på IKEA i Borlänge.
 
 
 
Det var jag, Johanna och Hasse som var iväg och shoppade.
Det var mycket folk på IKEA..... som det ju alltid är.....var man än besöker ett IKEA.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh, vad mycket fint jag såg!
Och som jag vill ha!
 
Men idag tog jag med mig "den lilla plånboken"....och handlade lite olika sorters ljus....
servetter....badrumsmattor.....överkast.....mysfilt.....toaborstar.....blomkrukor.....
och lite annat smått och gott.
 
Nästa gång ska jag ta med mig den "stora plånboken" och handla lite större grejer.....
 
 
 
 
Om som vanligt så får man stå och köa till kassan.....
Det var som Johanna sa: - Om man inte är beredd att köa så ska man inte
åka och handla på IKEA.
Och det är ju sant!
 
Johanna och Hasse skulle äta på IKEA resturangen.
Men där var det smockfullt!
Det fanns inga lediga bord och det bara välde in mer och mer folk.
Så vi gick därifrån och åkte till Coop Forum istället.
Där åt Hasse och Johanna mat.
Själv fick jag äta en torr bars.....sååååå tråkigt!
 
Vi passade även på att handla lite inne på Coop.
Sen skjutsade vi Johanna till internatet och därefter åkte vi hem.
 
Jag hann vara hemma i ca 30 minuter innan det var dags för mig att bege mig iväg
på ett "Party Lite" ljusparty.
Där handlade jag både doftolja och doftljus....så nu klarar jag mig ett bra tag framöver.
Och huset kommer att dofta av "Vita snöbär".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0