Jag kämpar på........

Jag har bara varit hemma idag.
 
Idag har jag varit lite trött och väldigt frusen av mig.
 
Jag kämpar på med mina måltider.....efter klockan (så gott det går).....eftersom jag inte
känner någon hunger....än i alla fall.
 
Samma sak med vattnet....jag kämpar på och försöker dricka mycket.
Jag ska helst dricka 1½ liter per dag.....men till den volymen har jag inte kommit än.
Som mest har jag kommit upp till ca en liter.
Idag är det värre....hittills har jag bara lyckats få i mig ca 6 dl vatten.....
 
För tillfället känns det som om jag bara äter eller dricker hela dagarna.
Ja, helst dricker! (vatten).
 
Jag har "missat" att gå ut på min lilla kvällspromenad...några kvällar nu.
Men ikväll ska jag gå ut en sväng.....ja, efter detta inlägg.
Det ska bli skönt att få frisk luft och sträcka och röra på sig....även om det fortfarande gör ont i magen.
 
Det ska bli skönt den dagen man slipper smärtan i magen......helt.
Det dröjer nog inte så länge....eftersom jag tycker att smärtan blir mindre för var dag.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0