Kors i taket!........

Idag har jag varit trött, så jag har bara varit hemma och tagit det lugnt.
 
På eftermiddagen, efter skolan, åkte Mattias och hans kompis till Borlänge med tåg.
Dom skulle till Aqua Nova och bada.
Hasse ställde upp och hämtade hem grabbarna och dom kom hem alldeles nyss.
 
Tidigare idag kom Hasse hem med en ny leksak..... en surfplatta.
Jag försökte nyss att blogga med den.....men nej.....det gick inte så bra.
Dels tog det ju en evighet att skriva på den och sen kan jag inte riktig med
den än, så jag "tappade bort" mitt inlägg.
 
Tidigare ikväll var det två "gubbar" hit som ville "predika" för mig.
Frågade varifrån dom kom.....och fick till svar att dom kom från Rikets sal.
Hmmm....första gången jag hör någon säga det istället för Jehovas vittnen.
Hur som helst så tackade jag nej....vänligt men bestämt.
Och kors i taket!....  dom tackade för sig och gick...... och dom tjatade inget!!!!
Det är första gången som det händer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0