Lite jul och födelsedag i förskott.......

Igår läste jag en status på Facebook.....där det stog att denna
person hade skrivit färdigt julkorten.
Oj, tänkte jag. Redan!?
Men sen tänkte jag att det är nog inte så dumt..... då är det i alla fall EN mindre
sak att stressa över i december.
Jag har tillräckligt nog ändå!
 
 
 
 
Så idag har jag faktiskt skrivit färdigt alla julkorten.
Så i december är det bara att ta fram högen och sätta på frimärken på dom
och sen posta dom.
 
Visst, det kändes lite konstigt att skriva julkorten nu.....men, men.....sen i december
är jag nog jätteglad och nöjd över min insats idag.
 
 
 
 
Jag har även slagit in en present idag.
Det är Nellies födelsedagspresent.
Hon fyller 9 år imorgon.
 
 
 
 
 
 
 
Av olika anledningar valde jag att gratta Nellie idag.
Hon blev glad och nöjd över sin present.
Det var en Monster High docka med bubbelpool, solstolar och en massa andra grejer.
 
Molly var lite bekymrad och fundersam över att jag inte "ville" äta något av
de goda fikabrödet.
Men försökte förklara så gott jag kunde.....att jag inte ska äta sött just nu....på
grund av min nyss gjorda operation.
 
 
 
 
 
 
 
Sixten har många olika sovstilar..... och jag valde att dokumentera två av dessa stilar.
 
 
Nä, nu är det dags för min kvällspromenad.
Sen ska jag inta dagens sista "måltid"....som nog blir en halv knäckemacka med
ost och skinka.....eller skinka och lite keso.
Sen tar jag nog med mig mackan in i vardagsrummet och kurar ner mig i soffan
och hoppas att det ska börja någon bra film vid 21-tiden.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0