"Biverkningar och djävulska-veckan".........

Jag är fortfarande hemma från jobbet.
Även om jag har olika "biverkningar" på grund av att jag har slutat röka och
går på diet, så är det faktiskt den där "djävulska-veckan", som vi
kvinnor har en gång i månaden, som orsakar min frånvaro från jobbet idag.
Det räcker inte med att jag kämpar mot hungern och mot röksuget.....nä, nu ska
jag även ha "den där veckan" med allt vad det innebär....puuuh.... som om
det inte redan var nog för mig......
 
Hur som helst, så hoppas jag verkligen att jag kan ta mig till jobbet på torsdag..... annars
måste jag skaffa mig ett läkarintyg..... och det har jag ingen lust med.....
 
Idag på eftermiddagen var Nellie och Molly förbi här och visade upp sina öron.
Dom hade nämligen tagit hål i öronen idag!
Dom var så malliga såååå för sina hål i öronen och självklart för örhängerna dom hade på sig.
Dom var så gulliga och fina!
Fasters söti-pötisar!
 
På eftermiddagen kom även Helena och Lars förbi här på kaffe....och det blev en
hel del prat.... allt ifrån sopsortering till hallongrottor......
 
Här på kvällskvisten har jag och Mattias setat och löst lite korsord.
Det var trevligt!
 
Hasse har rymt fältet och är just nu och hälsar på Henke och Anette.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0