Dålig planering?...........

Imorse var det ännu varmare ute, än igår.
Temperaturen pendlade mellan +12-14 grader när jag åkte till jobbet.
Med andra ord; skönt höstväder idag....även om det har mest varit mulet!
 
På jobbet hade jag fullt upp.....och idag var det en rörig dag.
 
På jobbet pågår just nu någon sorts städkurs.
Det är både personal från oss och annan personal utifrån som går på kursen.
Idag skulle dom lära sig att städa med en skurmaskin.
Och av någon "konstig och märklig" anledning...... med tanke på hur stora
lokaler vi har......så var dom tvugna att skura just precis utanför vårat kontor..... i den enda
korridoren i hela byggnaden där alla kontoren var bemannade med arbetande kontorister.
Och inte hjälpte det att man stängde igen dörren......det var ändå ett störande oväsen .....dels
ifrån alla kursdeltagarna och sen av själva skurmaskinen.... från 1800-talet....som
förde ett sånt jävla oljud.....så risken för hörselskada var närmare 100%.
 
Efter jobbet somnade jag i soffan.......jag har varit jättetrött idag.....
 
Klockan 17.00 var jag till Lotta och skämde bort mig....med en timmes
skön och härlig fotvård.
 
Efter det har jag bara varit hemma.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0