Det har bara blivit så.......????

Imorse när jag klev ut genom dörren fick jag mig en mindre chock.
Det var varmt ute.....+ 12 grader.....klockan 06.40.
Och himlen hade öppnat sig totalt.....det ösregnade.
Usch, det är ingen vidare väder att köra med bil......dels för allt vatten som ligger kvar på vägarna
och inte hinner rinna undan.....och sen mörkret + vattnet gör så att man inte ser
så mycket framför sig......ljuset från bilens stålkastare slukas ner i vägen och
mötande bilars strålkastare bländar en rejält......
 
På eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos brorsan och dom på kaffe.
Kors i jösse namn!.....HELA familjen var hemma och samlade...kidsen hade
inga kompisar hemma!.....och Sixten var synlig.....även om han sov nästan hela tiden.
Den enda vi inte såg, var katten Kajsa.
Det var roligt att träffa ALLA!
 
Jag och Hasse var även förbi hemma hos Helena och Lars.
Där blev det också kaffe.
Det var trevligt att hälsa på dom.....för nu var det lääääänge sen sist som jag var dit.
Ja, fy skäms på mig! Skärpning!!!
Men det har bara blivit så......varför vet jag inte????
 
Ja, tyvärr har det blivit så med många vänner och bekanta......att det är läääänge sen
som man har träffats och umgåtts med dom...... genom att hälsa på dom.
Det beror INTE på att jag inte vill det......det har bara blivit så.........???
 
Hmmmm......jag måste försöka skärpa mig rejält på den fronten!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0