Följde med Hasse.......

Idag har jag också haft en trött-dag och jag har mest varit hemma.
Men på eftermiddagen var jag med Hasse ut en vända.
Hasse skulle fixa lite granris och sen pynta med den på hans mormor och morfars grav.
Så vi var först en sväng ut i skogen.....sen förbi hamnen..... och till sist var vi till
kyrkogården.
 
Det var riktigt skönt ute.....och jag passade på att fotografera lite....här och där.
 
Mot kvällningen åkte Johanna tillbaka till Borlänge.
Så nu får jag längta och sakna efter henne i några dagar igen...... det känns
fortfarande så tomt när hon inte är hemma......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0