Lördag......

Förmiddagen var lugn här hemma.
 
På eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos brorsan och dom.
Vi skulle bl a hämta våran fönsterskrapa, som Lina har lånat och provat.
Vi fick kaffe och det blev mycket prat idag.....för alla var hemma.
Jag passade även på att "förhöra" kidsen om vad dom önskar sig i julklapp.....för jag
tänkte att jag skulle beställa ev. några julklappar samtidigt som jag beställer
Nellies födelsedagspresent.
 
När vi kom  hem började Hasse med att putsa våra fönster nerepå.
Själv höll jag på att plocka och röja inne i matsalen.....som ALLTID blir en
"slit och släng rum"......och ser ut som ett stökigt överfullt förråd.....suck.
 
Hasse har varit iväg och hyrt en film, "Morden i Sandhamn".
Så snart blir det filmtajm.
Hoppas det är en bra film!
Jag visste inte att det fanns en film som hette så?.......jag trodde det bara fanns
en serie om den.....som ju har gått på tv:n..... och som jag inte har sett.
Ja, ja....det visar sig.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0