"Lux" och "Tassimo"...........

På jobbet hade jag fullt upp och arbetsdagen gick fort förbi.
 
På eftermiddagen kom två servicekillar från "Lux" dammsugare och
skulle göra service på våran dammsugare av samma märke.
För att göra historien väldigt kort, så köpte vi en ny dammsugare.......
 
 
 
 
........ som ser ut så här.
 
 
 
 
Idag har vi även köpt oss denna kaffemaskin.... som man även kan göra en kopp the
och/eller varm choklad med.
Jag har inte provat maskinen ännu......men det har Hasse....och han verkar nöjd med den.
 
 
Idag kom Johanna hem.....vid 17-tiden.
Jag och Johanna har varit hem till brorsan och dom och träffat söti.pötisarna.....en snabbvända.
 
Nu väntar jag på att "Doobidoo" ska börja och sen efter det "Skavlan".
Det får bli mitt fredagsnöje........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0