Lyckoönskningar..........

Idag har jag också bara varit hemma.
 
På eftermiddagen kom Marko, Lina, Nellie och Molly förbi här en snabb vända.
Dels gjorde dom ett litet bus....dom hade satt fast en "dragsmällare" på ytterdörren som
skulle smälla av och skrämma den av oss som öppnade dörren.....men smällaren lossnade
när Hasse öppnade dörren så smällen uteblev.
Jag fick även kramar och lyckoönskningar från söti-pötisarna.
 
Senare på eftermiddagen kom mina föräldrar och hälsade på oss.....och
dom ville också önska mig lycka till.
 
På kvällen fick vi ännu ett besök. Den här gången var det Helena som kom
och hälsade på oss.....och innan hon gick hem så önskade hon mig lycka till.
 
Nu börjar jag bli riktigt nervös....men det är nog inget jämfört med vad jag kommer
att vara imorgon och sen på självaste dagen D.
 
Imorgon ska jag till Uppsala Akademiska och skriva in mig.....och sen på
onsdag ska jag opereras.
 
Usch och fy vad nervös jag är!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer gå bra <3 <3 <3

Svar: Tack, Anonym! :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-10-29 @ 07:27:00
Postat av: Sabine

Lycka till fran mig ocksa!
Jag hoppas att allt bli bra för dig.
Kram
Sabine

Svar: Tack, Sabine! :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-10-29 @ 09:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0