"Piss och skit"........

På jobbet är det just nu lite rörigt..... på grund av omorganisation.....
som ska/skulle börja gälla från och med idag......typ.
 
Men ändå är det mycket som är oklart...."som hänger i luften".....osv.
Det i sin tur skapar oro och falskhet bland personalen....... som i sin
tur gör att atmosfären inte är den bästa just nu......
Själv har jag lite svårt att koncentrera mig på att jobba.....och insperationen
är inte på topp.......
 
Sen gör väl min pågående diet och rökstopp inte saker och ting bättre.
Båda sakerna är dryga och jobbiga.....helst röksuget....som är en kamp varje dag!
Mitt humör åker berg- och dalbana..... toleransen är låg.....irritationen hög.....
abstinensen efter nikotin och cigg är väldigt hög......jag har ett ständigt sug efter att få stoppa
något i munnen.......mat som dryck.....och som INTE är shakes!!!.....men ajja bajja....
det FÅR jag ju INTE....
jaa-a.....det mesta känns "piss" och det mesta är "skit".....just nu......suck.
 
På eftermiddagen var jag hem till brorsan och dom på kaffe.
Jag "förhörde" dom om deras kryssning till Helsingfors.... som hade varit bra.
Både Nellie och Molly hade varsin kompis hemma, så dom var "osynliga"....tyvärr....
och så även Sixten......
 
Efter brorsan och dom åkte jag och hämtade upp Anette.
Sen var hon och jag och hälsade på våran f.d kollega Rolf.....och där blev det
mer kaffe.....och lite "förhör" om hans nya tillvaro som pensionär...... som han trivdes med.
 
Kvällen har jag tillbringat här hemma och inte gjort något vettigt alls.....har varken
ork eller lust till det.....även om det finns huuuuuur mycket som helst att göra
och "ta tag i".....tyvärr..... dubbel suck.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0