Tur och retur Hjorttjärn........

Jag har inte haft tillgång till internet i några dagar nu....därför har det blivit
lite dåligt med inlägg här på bloggen.
 
I måndags var jag ut på sjön med Helena och Lars.
Det var mysigt!
Lars åkte till Hjorttjärn.
Dit kommer man via en kanal.....mellan Barken och Hjorttjärn.
Det var så fint och mysigt att glida fram där på kanalen.
Jag har varit till Hjorttjärn en gång tidigare med Hasse.....men det var så många år sen
så jag kom inte riktigt ihåg hur det såg ut.....
 
Och självklart hade jag kameran med mig!
Den gick varm!
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0