En trevlig dag........

I förmiddags åkte Hasse iväg på en längre motorcykeltur med
några av hans kompisar.
Kanske det är säsongens sista längre tur?
Ja, allt beror ju på väder och vind.
 
På tal om väder och vind, så har vi haft en varm och solig "sommardag" idag.....
eller är det en "höstdag".....?
 
 
 
 
 
 
 
Ja, hur som helst.... varmt och soligt har det varit.
Och mycket folk ute på byn.....cyklandes....gåendes....åkandes bil....åkandes motorcykel....osv.
Många som ville ta vara på denna underbara dag.....eftersom metrologerna har "varnat"
om sämre väder och att detta kanske var den sista riktiga varma dagen för i år......?
 
 
 
 
Jag och Johanna var ner till "Hong Kong City" och åt våran lunch där.
Mattias ville som vanligt inte följa med.....tyvärr.
 
Både jag och Johanna tog kyckling i lite olika smaker.
Mmmmm.....det var så gott!
Jag gillar mat med krispiga grönsaker och cashwe nötter i.
MUMS!!!!
 
 
Efter maten var vi hem till mina föräldrar och hälsade på.
Jag har nog nämt det förut, men nämner det igen.......min mamma har "GRÖNA FINGRAR"!
Och tyvärr har jag inte ärvt den egenskapen nå!
 
Här kommer några av alla hennes blommor och växter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter besöket hos mina föräldrar så drog vi iväg vidare till nästa ställe......
 
 
 
 
........... hem till Lina och kidsen.
Brorsan var inte hemma......han är sen i onsdags i Irland och kommer inte hem förrens imorgon.
 
Vi satt och fikade och pratade på baksidan (av huset).....där solen
gassade för fullt.....och det var hett.....puuuuh.
 
Efter det besöket åkte vi hem och sen har vi bara varit hemma och softat.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0